2022年5月21日 星期六

海闊天空。自學與彩蘭姐教唱(粵語歌)

自學用

(1)
今(甘)天我寒夜里(雷)看(憨)雪(遜)
飘过

怀(歪)著冷(狼)却(k)了的心窝飘远(雲)方

风雨里追赶
(雷醉港)

雾里()分不清影踪

天空(轟)海阔(富)你与我

可会变(谁没在变)

(2)
多少(修)次迎著冷
(狼)眼与嘲(朝)笑(休)

从没有放弃过心中的理想
一(鴨)刹那恍(黃)(法)

若有所失的感(甘)

不知不觉已变淡(潭)

心里爱(谁明白我)
(3)
原谅我这一生不羁放纵爱自由
也会怕有一天会跌倒
被弃了理想谁人都可以
那会怕有一天只你共我
Music (1)(3)
仍然自由自我
永远高唱我歌
走遍千里
(3)最後二句(3)

網路拼音

今天我 寒夜裡看雪飄過
gam tin ngo hon je leoi hon syut piu gwo

懷著冷卻了的心窩漂遠方
wai zoek  lang koek liu dik sam wo piu jyun fong

風雨裡追趕
fung jyu leoi zeoi gon

霧裡分不清影蹤
mou leoi fan bat cing jing zung

天空海闊你與我
tin hung hoi fut nei jyu ngo

可會變(誰沒在變)
ho wui bin (seoi mut zoi bin)


多少次 迎著冷眼與嘲笑
do siu ci jing zoek lang ngan jyu zau siu

從沒有放棄過心中的理想
cung mut jau fong hei gwo sam zung dik lei soeng

一剎那恍惚
jat sat na fong fat

若有所失的感覺
joek jau so sat dik gam gok

不知不覺已變淡
bat zi bat gok ji bin dam

心裡愛(誰明白我)
sam leoi oi (seoi ming bak ngo)


原諒我這一生不羈放縱愛自由
jyun loeng ngo ze jat sang bat gei fong zung oi zi jau

也會怕有一天會跌倒
ja wui pa jau jat tin wui dit dou

背棄了理想 誰人都可以
bui hei liu lei soeng seoi jan dou ho ji

那會怕有一天只你共我
naa wui pa jau jat tin zi nei gung ngo

仍然自由自我
jing jin zi jau zi ngo


永遠高唱我歌走遍千里
wing jyun gou coeng ngo go zau pin cin lei

沒有留言:

張貼留言